Back

دس سافٹ اسکلز جن کی آپ کو ضرورت ہے۔

(Ten Soft Skills You Need)

سافٹ مہارتیں وہ مہارتیں ہیں جو ہمیں دوسروں کے ساتھ مؤثر طریقے سے کام کرنے کی اجازت دیتی ہیں۔ اس بات سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کی پوزیشن، تنظیم، یا صنعت، آپ لوگوں کے ساتھ کام کرتے ہیں

نوٹ : یہ کورس انگریزی زبان میں بھی دستیاب ہے۔ یہاں کلک کریں

ماڈیولز

سوالات کا جائزہ

پی ڈی ایف

سرٹیفیکیشن

سافٹ سکلز کیا ہیں؟

(What Are Soft Skills?)

سیدھے الفاظ میں، سافٹ مہارتیں ذاتی صفات ہیں جو ہمیں دوسروں سے مؤثر طریقے سے تعلق رکھنے کی اجازت دیتی ہیں۔ یہ مہارتیں ہماری ذاتی بات چیت کو بڑھاتی ہیں اور ملازمت کی بہتر کارکردگی اور اطمینان کا باعث بنتی ہیں۔ مشکل مہارتوں کے برعکس، جو کہ تکنیکی اور علمی مہارتوں کا مجموعہ ہے جو ہم اپنے کام میں لاتے ہیں، سافٹ مہارتیں باہمی ہوتی ہیں اور ان کا اطلاق وسیع تر حالات میں کیا جا سکتا ہے۔

کورس کے مقاصد

(Course Objectives)

اس کورس ورکشاپ کے اختتام پر، شرکاء اس قابل ہو جائیں گے

#

جائزہ لیں کہ کامیابی کے لئے ' بنیادی صلاحیتیں' کس طرح اہم ہیں

#

دس اہم بنیادی صلاحیتوں کو سمجھنا

#

کام کی جگہ پر دوسروں کے ساتھ زیادہ موثر انداز سے تعلق رکھنے کیلئے بنیادی صلاحیتوں کا استعمال

#

مسائل اور تنازعات کو حل کرنے کے لئے بنیادی صلاحیتوں کا استعمال

#

مخصوص حالات میں بنیادی صلاحیتوں کا اطلاق

ان سافٹ مہارتوں کو لاگو کرنے سے آپ کو کام کے مضبوط تعلقات بنانے، زیادہ نتیجہ خیز کام کرنے اور اپنے کیریئر کے امکانات کو زیادہ سے زیادہ کرنے میں مدد ملتی ہے۔

اکثر، ہم اپنی کیرئیر کی ترقی کی کوششوں کا فوکس مشکل مہارتوں پر مرکوز کرتے ہیں – ٹیکنالوجی کی مہارت، علم، اور دیگر ہنر جو خاص طور پر کام سے متعلق کاموں کو انجام دینے کی ہماری صلاحیت سے متعلق ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ ہم اپنی نرم مہارتوں کو فروغ دینے میں کوتاہی کرتے ہیں۔ تاہم، نرم مہارتیں براہ راست کسی بھی ملازمت، تنظیم، یا صنعت میں منتقل کی جا سکتی ہیں۔ نتیجے کے طور پر، وہ بنانے کے قابل سرمایہ کاری ہیں.

جذباتی ذہانت

(Emotional Intelligence Quotient (EQI)

جذباتی ذہانت ہمارے جذبات کو پہچاننے کی صلاحیت ہے تاکہ ان کا مناسب طریقے سے اظہار کیا جاسکے۔ جذباتی ذہانت پُرامن اور نتیجہ خیز تعلقات قائم کرنے میں معاون ہے۔ جذباتی ذہانت کے کچھ اہم اجزاء

ذاتی آگاہی

(Self Awareness)

یہ اپنے جذبات کو پہچاننے کی صلاحیت ہے۔

معاشرتی آگاہی

(Social Awareness)

یہ دوسروں کے احساسات اور ضروریات اور کسی مخصوص صورتحال کے معیار کو پہچاننے کی صلاحیت ہے۔

تعلقات استوار کرنا

(Relationship Management)

یہ دوسروں سے مؤثر طریقے سے بات چیت کرنے کی قابلیت ہے۔

آئیں اور جانیں کہ آپ کو اس کورس میں داخلہ لینے کی ضرورت کیوں ہے؟

(Why You Need To Enroll Into This Course?)

اگرچہ کچھ مہارتیں پیدائشی نہیں ہوتی ، اس لئے بقیہ تمام مہارتوں کی طرح ان کو بھی سیکھا جاسکتا ہے۔ چونکہ ہم سب کی اپنی اپنی ترجیحات اور کام کرنے کے طریقے ہیں، لہذا دوسروں کے مقابلے میں کچھ مہارتیں سیکھنا مشکل ہوسکتی ہیں۔

اگر ہم پیچھے سوچیں تو ہمارے مشکل ہنر کے ایسے پہلو بھی ہیں جو پہلے مشکل تھے، حالانکہ اب وہ قدرتی طور پر ہمارے سامنے آتے ہیں۔ ہم سافٹ مہارتیں اسی طرح تیار کرتے ہیں جس طرح ہم سخت مہارتوں کو تیار کرتے ہیں – ہم مشق کرتے ہیں!

ایسے لوگوں کے ساتھ وقت گزارنا جو بظاہر آسانی سے ایک سافٹ مہارت کا مظاہرہ کرنے کے قابل ہوتے ہیں جو آپ کو مشکل لگتی ہے آپ کے سافٹ مہارت کے سیٹ کو بنانے کا ایک طریقہ ہے۔ دوسرا طریقہ یہ ہے کہ مشق کرنے کے مواقع تلاش کریں جس میں ناکامی کا خطرہ کم ہو، جب تک کہ آپ اپنی صلاحیت پر اعتماد محسوس نہ کریں۔ آپ کو نیٹ ورکر یا ہمدرد شخص پیدا ہونے کی ضرورت نہیں ہے – آپ اپنے پورے کیریئر میں یہ مہارتیں سیکھ سکتے اور تیار کر سکتے ہیں۔

نمایاں سافٹ سکلز

(Featured Soft Skills)

(Communication) مواصلات

(Teamwork) ٹیم ورک

(Time Management) وقت کا انتظام

(Attitude & Work Ethic) رویہ اور کام کی اخلاقیات

(Adaptability/Flexibility) موافقت / لچکدار

(Self-Confidence) خود اعتمادی

(Networking) نیٹ ورکنگ

(And Many More) اور بہت کچھ

اپنی ملازمت کے فرائض کو کامیابی کے ساتھ انجام دینے کے لیے تکنیکی مہارت اور علم کا ہونا کام کی جگہ پر آپ کے بہترین ہونے کا صرف ایک حصہ ہے۔ ان “مشکل” مہارتوں کے علاوہ، آپ کے پاس حتمی بہتری کے لیے ” سافٹ اسکلز ” ہونی چاہئیں۔

Featured Courses

Ten Soft Skills to Improve

دس سافٹ اسکلز جن کی آپ کو ضرورت ہے۔
Ten Soft Skills You Need